menusearch
keramanews.ir

کاش شما هم اینترنشنال داشتید

جستجو
دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ | ۱۸:۳۴:۳۴
۱۴۰۱/۹/۲۶ شنبه
(0)
(0)
کاش شما هم اینترنشنال داشتید
 کاش شما هم اینترنشنال داشتید

به گزارش خبرگزاری کرامت؛ کریم جعفری مدیر کانال اخبار سوریه در واکنش به برخورد پلیس آلمان و اردن با معترضان نوشت: «به قول یکی از دوستان ای کاش آلمانی‌ها هم ژرمنی‌اینترنشال، بی‌بی‌سی ‌ژرمنی و من‌وتو آلمانی داشتند تا این اجتماعات و تجمعات اعتراضی را رسانه‌ای می‌کردند. حالا شما بگرد اگر در یکی از این رسانه‌ها خبری از این تجمعات اعتراضی مشاهده کردید مشخص می‌شود دنیا دارد به سمت‌وسوی درستی می‌رود... در حالی که مثلاً در ایران یک دعوای خانوادگی را چنان دروغ با آن می‌بندند که دو طرف دعوا ناچارند روزها تلاش کنند تا بگویند دعوای‌شان خانوادگی بوده و اصلا ربطی به چیزی نداشته است. شما در طول سه ماه گذشته در سراسر ایران یک تجمع به این اندازه پیدا کردید؟ یک جایی تجمعی در این حد و اندازه صورت گرفت؟ باور کنید اگر صورت گرفته بود این رسانه‌های سعودی و صهیونیستی که در لندن مستقر هستند آن را با فیلترهای گوناگون چنان بازنشر می‌کردند که تا چند سال آینده مخاطب آن را با آن به عنوان نماد اعتراض جریان‌های وابسته به غرب، سر کار می‌گذاشتند.»

 share network
موسسه خدمات انفورماتیک کرامنت